Konkursa mērķis ir popularizēt unikālas un reģionu teritorijām un iedzīvotājiem nozīmīgas idejas, kas īstenotas ar LEADER pieeju un saņēmis finansējumu. Jāatceras, ka galvenā nav projektu savstarpējā sacensība, bet gan lepošanās ar paveikto, sabiedrības informēšana par līdzcilvēku paveikto, iedrošinot arī citus aktīvai rīcībai.
‼️ Līdz 3. martam aicinām atbalstīt projektu, spiežot “Patīk” un daloties ar ierakstu sociālajos tīklos Facebook un Instagram. Svarīgi – jādalās un “patīk” podziņa jāspiež pie oriģinālā ieraksta Latvijas Lauku foruma sociālo tīklu profilos ŠEIT:
Facebook: https://www.facebook.com/laukuforums/posts/792562546233442
Instagram: https://www.instagram.com/p/C3QT3zsIxM1/
PROJEKTA NOSAUKUMS: Uzņēmuma kapacitātes celšana, optimizējot esošo preču un uzsākot jaunu produktu ražošanu 21-02-AL06-A019.2101-000003
ĪSTENOTĀJS: SIA VECO DĒĻU DEKORS
VIETA: Aroniju iela 8, Saldus, Saldus nov., p.n. Saldus-1, LV-3801
PROJEKTA FINANSĒJUMS: kopējās izmaksas:16979.60 EUR EUR, ELFLA, publiskais finansējums:11885.72 EUR EUR
PROJEKTA MĒRĶIS: Celt SIA “Veco dēļu dekors” kapacitāti, optimizējot esošo preču un uzsākot jaunu produktu ražošanu.
PROJEKTA AKTIVITĀTES UN REZULTĀTI: SIA “Veco dēļu dekors” ir interjera priekšmetu ražotājs. Mērķa sasniegšanai iegādāts UV apdrukas printeris jeb tiešās drukas printeris. UV apdruka ir unikāla digitālās drukāšanas metode, kurā ultravioletās (UV) gaismas ietekmē tinte tiek nožāvēta vai sacietēta. Tuvākie UV apdrukas printeri ir Rīgā un Liepājā. Produkcijai ir individuāls stils un VRG teritorijā nepieejams apdrukas veids.
PROJEKTA IEVIEŠANA UZŅĒMUMAM IR BŪTISKS ATSPĒRIENS IZAUGSMEI: 1) pieņemts papildus darbaspēks; 2) paplašināts piedāvājuma klāsts: organiskā stikla kūkas toperi un dekori koka statīvā, sienas pulksteņi, foto izgatavošana uz koka un stikla, 3) palielinājies sekotāju skaits sociālo tīklu kontos – Facebook – 35 000, Instagram – 8354, TikTok – 900 sekotāji; 4) apgrozījuma palielinājums vairāk kā 30%; 5) uzņēmums kļuvis par PVN maksātāju; 6) notiek dekoru izgatavošanas meistarklases, piemēram, AS “Madara Cosmetics”, MAESTRO DESIGN HOTEL, kā arī atvērtās meistarklases iedzīvotājiem dažādās Latvijas pilsētās, 7) produkcija ar partneru palīdzību tiek izplatīta 8 vietās Latvijā un 3 interneta veikalos; 8) iegūti uzņēmumu atbalstoši kontakti un mentoringa iespējas (piem., influencere un uzņēmēja Elīna Didrihsone); 9) procesā ir mājaslapas izveide, 10) uzņēmums palielinājis savu eksportspēju.
Balsojuma rezultāts dos 1/3 daļu no kopējā kandidāta vērtējuma, kā arī sociālajos medijos atbalstītākajam projektam būs pārsteiguma sveiciens! Ar visiem Dižprojekts 2022 projektiem iespējams iepazīties https://ej.uz/dižprojekts2023